Genom att surfa vidare godkänner du att webbplatsen använder cookies. Jag förstår

Kontakta oss

Välkommen till oss på Eterum! Vi hjälper dig att boka tid för rådgivning, svara på frågor om tjänster och produkter och vägleda dig genom olika processer. Vi ser också till att du får prata med rätt person som har expertis inom rätt område. 

 

Telefonnummer 

Du kan nå oss på 020-120 00 80

och info@eterum.se

För dig som förmedlare

Du kan nå oss på 020-120 00 81

och formedlare@eterum.se

Öppettider

Måndag till fredag 8.00 – 17.00

Skicka din fråga här! 

Du kan också skicka in din fråga via formuläret nedan.

 

Besök- och postadresser 

  • Eterum i Umeå, Nygatan 25, 903 29 Umeå
  • Eterum i Stockholm, Kungsgatan 12-14, 111 35 Stockholm

Bankgiro

Eterum AB 5678-7492

Fakturaadress

Eterum AB (Orgnr. 556648-5776)
Box 3194 
903 04 Umeå

 

 

Hör av dig till oss om du upplever att vi behöver rätta till något. Snabbt, ärligt och utan krångel bemöter vi dina eventuella klagomål. Om vi inte kan gå dina synpunkter till mötes i alla situationer, har du alltid rätt att få veta varför. Dessutom är dina synpunkter viktiga för oss då vi alltid vill bli bättre på det vi gör!

Adress till klagomålsansvarig 

Skicka in din synpunkt till adressen nedan. Vi strävar efter att hantera alla klagomålsärenden skyndsamt, vilket i normalfallet innebär under 14 dagar. Skulle handläggningen dra ut på tiden mer än 14 dagar kommer vi hålla dig underrättad om handläggningen och anledningen till dröjsmålet. Om vi inte kan gå dina synpunkter till mötes i alla situationer har du alltid rätt att få veta varför.

Eterum
Att: Klagomålsansvarig
Nygatan 25
903 29 Umeå

Läs mer om klagomålspolicy, allmänna råd gällande klagomålshantering samt om andra instanser som kan vägleda dig som kund här.

E-legitimation och BankID för din trygghet

För att du som kund ska kunna logga in på våra kundsidor och se dina personliga uppgifter behöver du ha e-legitimation. E-legitimation är också en förutsättning för att våra licensierade rådgivare ska kunna ge dig råd kring ditt sparande och din pension.

BankID är en e-legitimation och det finns tre olika typer – BankID på fil, BankID på kort och Mobilt BankID. 

Du beställer ditt BankID hos din internetbank eller via Skatteverket

Vanligast är att du beställer ditt BankID på din banks hemsida. Du behöver också installera BankID säkerhetsprogram/-app som behövs för att ditt BankID ska fungera. Ditt BankID är personligt, det är bara du som ska använda det.

Instruktioner på BankIDs hemsida

Instruktioner om hur du gör finns här.

Använda BankID för att logga in 

 Klicka här för att logga in

Du måste sedan öppna din BankID på mobilen eller datorn.
Det vill säga starta programmet när du ska logga in.